Tuesday, March 6, 2012

Service Edit blog

                 
Yessss.
finally siap jugak aku design kan blog kakak aku.
nak simpan resepi2 dia dalam blog katenyaa.









kakak aku nak tema pink and pepel.
tak ku sangka ibu beranak tiga pon minat kaler pink.
hewhewhew






Aku ade jugak amik tempahan buat header.

Antaranya :







Dia minat dengan anime.
tu yang nak tema anime tuh.













Dan juga header untuk blog aku yang sesuka hati aku bebila nak tukar.
huahuahua













Sesiapa yang berminat untuk memiliki blog yang menarik tapi sangat malas nak menghadap coding2 serabut tuh boleh lah tempah kat aku.
boleh email kat syazwanajamal@hotmail.com
harga boleh runding.
cewah :P







okbai.





                                        

15 comments:

  1. hahaha... nanti lepas as kahwin,as nak tukar letak gambar kahwin lak..hehehe..

    mangsa buli?

    WANA lah..

    kikikiki

    ReplyDelete
  2. @Asfiza
    wohooo nak buli kite.
    huhuhu.

    no problem lah :D

    ReplyDelete
  3. lawa ler header2 tu..... yg tema anime paling lawa...

    ReplyDelete
  4. sume comel2..
    tlg editkn blog kite.. tp nk pree je..
    wahaha..

    ReplyDelete
  5. haha comel je sume..best je kan pandai buat.. harga yg free xde ye? haha :)

    ReplyDelete
  6. wah3 rajin bebenor dak nih..
    kena bayar x?

    ReplyDelete
  7. nak tempah jugak boleh tak?coding2 ni mmg serabut la..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh. Pape hal emel je kat syazwanajamal@hotmail.com ye :)

      Delete

What says U?