Friday, February 15, 2019

Review : Project B Asia


Rasanya dah lama sangat aku tak ambil apa2 suppliment. Last masa pregnant anak sulung kot. Masa tu rajin amik vitamin C. Masa pregnant yang kedua dah start malas. Haha. Masa pregnant Aminah kulit muka aku naik jerawat teruk sangat. Tapi masa tu disebabkan kemalasan mengatasi segalanya so aku biar kan aje. Lepas bersalin Alhamdulillah jerawat hilang terus macam magic. Tapi tulah disebabkan masa jerawat naik dok picit tak hingat dunia so parut memang banyakkkkkkkkkkkk. Haihh.

Dan bila umur dah start masuk 30 series ni baru lah ada kesedaran nak jaga kulit muka elok2 sikit. Yelah kolagen dalam badan pon dah start menurun. Aku tanak lah jadi mak2 yang sendu. Impian aku nak jadi mak2 beranak ramai yang hot. wakakakaka.

Dalam banyak2 bahagian kat badan aku ni aku rasa kulit muka aku lah yang sangat bermasalah. As for now jerawat memang dah takde naik dah. Tapi pores besar, berminyak dan yang paling utama kulit aku selalu dehydrated.


 


Teruk kan? Haihhhhhhhh.

Dah la aku ni jenis kerja tak menentu. Sekejap duduk opis. Sekejap kene pergi site. Sekejap panas sekejap sejuk. Kesian kulit aku.

Malam2 pon ada hari yang aku memang tak sempat nak buat rutin untuk muka. Biasanya kalau anak2 dah terlalu mengantok, nak tido sangat dah dengan aku2 sekali tetido.

Ada one day tu someone approach aku untuk try satu Collagen ni. Dan disebabkan aku memang takde amik apa2 suppliment sekarang, so why not aku try kan. Untung2 semakin cantik hahahaha!





Project B Hydrolyzed Biomarine Collagen Peptide 5,000mg by Project B Asia

Aku suka sangat packaging dia. Simple tapi nampak exclusive.




Walaupon project ni baru, tapi dorang ada team yang sangat bagus.

1. Ada ramai pakar yang sokong project ni
2. Harga yang affordable sudah pasti
3. Standard pembuatan yang tinggi. So product dah tentu berkualiti
4. Mesra Alam


Dan yang paling bagusnya dorang memang tak sorok lah case study dorang. Semua orang memang boleh access dan baca online.


Aku dah baca dah study dorang. Bahan2 yang dorang guna pon best2 ok. Ada Coq10, Bird Nest powder, sakura extract, cactus extract, alpha lipoic acid, Aloe Vera extract, Vitamin C 100mg, Royal Jelly Extract, Grape Seed Extract & Acerolla Cherry Extract.

Semua bahan2 tu sangat lah bagus untuk kulit kite. Contohnya Sakura Extract tu bagus untuk kecikkan pores, Aloe vera bagus untuk naikkan moisture level kulit, etc.

Haihhh tak sabar nak cantik. Hahahahah!

Aku baru start try product ni dalam dua minggu. So aku akan update dari semasa ke semasa progress kulit aku ok.

Rasa dia?
Takde rasa smelly langsung! Memang best.

Pagi tadi aku bancuh dengan air yogurt. Boleh bancuh dengan apa2 je air favourite korang.

Nak amik collagen ni kene ikot umur tau.

Kalau umur 25-30 Satu scoop sudu makan daily dah cukup untuk 14 hari pertama. Kemudian boleh continue satu scoop jugak tapi berselang hari.

Kalau umur macam aku 30-50 Kene bancuh dua scoop sudu makan untuk 14 hari pertama, pastu continue satu scoop je hari2 untuk maintenance.

Kalau umur dah emak2 50 tahun ke atas boleh bancuh dua scoop setiap hari sampai dapat result yang diingini


If korang nak try jugak boleh la boleh pergi kat link kat bawah ok :)
Atau if korang nak baca lebih lanjut ke apa ke boleh je terus klik link bawah ni.







Dan part paling best sekali. If korang nak beli kan korang boleh guna code "syazwana"

Yehuuuuuu jimat duit korang :P

If korang beli satu Biomarine Collagen peptide 5000mg korang akan dapat free satu Fruit Booster. Best ke best. hehehe.

Valid sampai 30th April 2019 je tau. Kalau lambat melepas tak dapat lah letops before raya. Ahaha!

Dan apa yang laaaaaaaaaaaaaaaaaaaagi best?
Mesti lah kalau korang boleh dapat Free. Yesss! Free!

Macam mana? Senang je.
Korang komen kat bawah ni kenapa korang nak sangat try produk ni. Nanti aku akan pilih sorang pemenang. Tarikh tutup before 31th March 2019. So tunggu apa lagi :D


Maklumat lanjut selain link2 kat atas tu korang boleh jugak ushar Social Media project ni:

Facebook @projectb.asia
Instagram @projectb.asia
Twitter @projectb_asia
Pinterest @projectb_asia



















1 comment:

  1. Wah menarik la. Saya pun nak cuba yang percuma

    -wina1979-

    ReplyDelete

What says U?