Thursday, January 12, 2012

Untunglah jadi blogger dapat hadiah.

                                    
hari ni aku dapat sesuatu bungkusan.
aku syak dah lama bungkusan ni ada dalam peti surat rumah aku.
tapi sebab peti tuh berkunci and kunci pada housemate aku and peti surat kat ground floor so malas sangat nak check.
tadi tetiba teringat so terus mintak tolong housemate aku yang pegang kunci pegi amik. hehe.
nak tau ape dia ?





TARAAA !!
tebal kau sampul surat ni sebab dalam macam ade lapisan yang plastik boleh picit2 tuh (tak paham abaikan)










siap ada cover letter lagi.
dah macam dapat bungkusan ape dah.









itulah dia voucher makan RM10 dengan keychain upin eh ke ipin yang ade jambul.
entah aku pon tak hingat.





actually bukan voucher KFC tapi boleh bawak pergi pizza hut dengan rasamas jugak.
hai macam taw2 je aku ni memang suka makan.
tima kasih banyak2 lah pada owner blog PONDOK USANG.




ceritanya camni.
bulan lepas aku komen dekat entry abang ni.
last2 entry dia ada teka-teki "banyak-banyak ikan, ikan apa yang bila mati dia tukar nama orang lelaki"
haaa jawab-jawab.



tak payah la meh aku bagi jawapan.
ikan BAKAR lah.
tak sangka pulak aku jadi orang pertama yang komen and betul. hihihi.







hai ada jugak tuah aku ni.
ingat seumur hidup tak pernah nak bertuah.
seyes kalau ada cabutan bertuah dari zaman aku kecit sampai lah dah gemuk ni tak pernah nombor aku naik.
kau stress tak.
adik aku tuh selalu pulak bertuah.
ape ke malang betul nasib aku ni.


kalau join giveaway pon harammmmm jugak nak bertuah nya.
jadi tu yang malas nak join pape.
ayat pasrah.
kahh kahh.


okey kalau rajin boleh singgah blog abang PONDOK USANG.
kau tengok komen2 entry dia fuhhh berpuluh-puluh rasa macam nak curik sikit je letak kat blog aku. hahaha !






okey nak call akram nak cerita betapa bertuah nya aku hari ni.
gediknya SJ ni.
kahhh kahhh

okbai.


                                            

27 comments:

  1. wah wah wah! tahniahhh..yang penting cover letter tu...macam menang beribu riban:) Heee:)

    ReplyDelete
  2. wah!, boleh bahagi dua hadiah tu..heeeeee.. :D

    ReplyDelete
  3. @laskar pelangi

    tahu takpe.
    padahalll.
    haha
    takpe yang penting hadiah jugak :D

    ReplyDelete
  4. ok dengki sekejap sebab sepanjang aku berblogging tak pernah dapat hadiah. haha

    ReplyDelete
  5. best ye wana~ tp kite rasa yg wana menang ni agak lama jugak ni. thn lepas kan kan kan? hehehe

    wana, template wana semakin cantik. tak nak cantik kan template blog kite? hahaha

    ReplyDelete
  6. @dhiera

    memang lama pon.
    huahuahua.

    alah tade cantik mane pon :P

    ReplyDelete
  7. wahhh...akak...tahniah...sy pon sama la mcm akak...dari dulu kalau cabutan bertuah x pernahnye nak dapat...entah bile la badi bertuah tu nak lekat..haha..nak tumpang akak punye boleh??haha

    ReplyDelete
  8. belanjaa la..;p..heeee

    tahniah wana!

    psss : ooh separuh gak la ea kena potong..xpe dear...janji nyawa leh selamat lagi...kan..kena jaga2 la lepas ni.kencing manis bahaya kan..

    ReplyDelete
  9. @MiSz fiFiEyQa

    tak boleh sebab kite kuat makan tahu.
    hihihi

    ReplyDelete
  10. @Juliet_iRa~"

    mekasih.
    hik hik.
    kite nak belanje diri sendiri je sebab kite kuat makan :P

    ReplyDelete
  11. bagus la......hehe...ok la tu sorang RM5...lg 1 bg kat akram...hehe..

    ReplyDelete
  12. kalau betina ikan patin kan..hihi..

    tahniah dear!!

    ReplyDelete
  13. Tahniah Syazwana... seronoknye dpt baucer kfc... kartun tu upin namanye... anak akak suke betul upin ipin ...tu yg tahu...hehehee... rezeki thn baru tu dear~

    ReplyDelete
  14. hehe...bestnye..nak jugak pelisss...hehe

    ReplyDelete
  15. @shahrazali

    tak payah pon takpe.
    dia dah gumuk.
    kekeke

    ReplyDelete
  16. @MaryaYusof

    alhamdulillah.
    hihi.
    kite pon suke tapi terlupa sudah.
    kikiki

    ReplyDelete
  17. tahniah!! aku phm pe rsnya kalau dpt hadiah beb! best gilers!

    ReplyDelete
  18. tukar template lagi!!! ni yang jeles ni~ wana, bape caj tukar2 template ni?

    ReplyDelete
  19. nak jugak... nak jugak... hehe.. tahniah..

    ReplyDelete
  20. tahniah.. :) bestnya dpt boucher maknn

    ReplyDelete

What says U?