Wednesday, January 4, 2012

Mungkin itu azam tahun baru dia.

                         


Macam yang korang tau Akram ni bukan jenis yang romantik apetah lagi memiliki ciri2 idaman gadis cantik macam aku (haktuih !)
sesape yang follow blog aku tahu lah perangai dia camne.
tapi sejak2 kebelakangan ni dia macam adalah agak boleh tahan sweet sikit (ayat apakah ini)



1. kesabaran menunggu yang tinggi :)

hari tuh aku komplen rambut panjang rimas lah ape lah.
lepas tuh beria nak gunting rambut.
so nak taknak Akram terpaksa bawak aku pergi saloon.
sebab dalam seminggu tuh hari2 aku cakap aku nak gunting rambut.
mana tak berasap je telinga member kan.
terus aku balik kl bawak aku pergi gunting rambut dan menunggu di dalam saloon selama 2 jam sambil membaca majalah HAI dan URTV. hahahaha !




2. dah pandai mesej2 selalu :)

tiap2 pagi dia akan mesej aku bila dah sampai tempat kerja.
balik kerja pon dia akan mesej aku.
dah sampai rumah semestinya akan bagi tahu jugak.
padahal before ni takde makne nak mesej2 aku ni.
sebab kami bukan seperti pasangan lain yang akan menginform satu sama lain pada setiap waktu dan saat termasuk lah kene inform kalau nak pergi toilet. wakluu betul perangai.




3. lebih mengambil berat :)

hari tuh dia yang perasan badan aku panas sikit padahal aku sendiri tak sedar yang badan aku panas.
macam semalam kan aku nak pergi klinik tapi tutup kan.
dia pulak ada game bola lepas habes kerja.
tapi siap nak offer hantar aku pergi klinik.




Aku : Klinik tutup lah :(

Akram : Dah tuh cane? Ade klinik lain ke? Nak pergi klinik ke?

Aku : Malas lah.

Akram : Takpe lah macam tuh. Kalau nak pergi malam ni boleh je bawakkan.

Aku : Takpe lah. Klinik biasa mahal. (dasar perempuan kedekut :P) Ubat sama je nanti dia bagi. Membazir.

Akram : Okey. tido lah awal tapi mandi, jangan tak mandi. Bagi badan sejuk.

Aku : Memang tak mandi lagi pon. heee :P

Akram : Tengok lah. mane ah tak batuk la, demam la, selsema lah, badan panas lagi.

Aku : okey nak mandi lah ni.




walaupon dia makin sweet tapiiiiiiiiii membebel tuh tatapp tak boleh nak tinggal.
keturunan sape lah ni.
kahh kahh.


takpe lah mungkin azam tahun baru dia nak jadi lebih romantik dan sweet kot.
ngahahahaha !


well mungkin bagi orang lain biasa je sebab pasangan dorang kompem semua sweet2.
Akram je dasar bajet macho tak sweet.
eh tapi dia pernah suapkan aku kek depan kawan2 lelaki dia masa pergi wedding kawan dia dulu.
tu kire sweet jugak kan kan. hahahaha !

okbai.



                                           

30 comments:

  1. huhu.sweet. PCB kalau demam,sape je nak ambik kisah.huhu

    ReplyDelete
  2. azam baru die la tuh. makin sweet. :D

    ReplyDelete
  3. @starzieti

    harap2 bertahan lah sampai hujung tahun ni.
    huahuahua

    ReplyDelete
  4. ewah ewah!!!

    sweetnyaaaa diaaaaa..ngeee~ maybe tu azam tahun baru dia kot.pastu cepat2 suruh dia masuk minang..kan dah kerja..kan2 :)

    ReplyDelete
  5. @laskar pelangi

    alah awal lagi lah.
    hik hik.
    ada rezeki dan jodoh insya allah.
    aminn :)

    ReplyDelete
  6. alaminya dengan penuh ceria tahu...

    ReplyDelete
  7. aloloololoo! sangat sweet tahu! jelessss to the max! nak jugak... kikikiki

    ReplyDelete
  8. haha..sbnrnya diorang sweet tp xtunjuk...heeee ;)

    psss : bf ira pon xsweet sgt..bila dia sweet tu ( pujuk ) so rs mcm wow..haha..;p..susah nak jmpa lelaki y romantik ala2 seth tan atau zikir tentang dhia..huuu

    ReplyDelete
  9. azam tahun baru laa tuu...sweet..:)

    ReplyDelete
  10. @Juliet_iRa~"

    kalau dorang jadi camtuh terus sujud syukur.
    hahahaha !

    ReplyDelete
  11. wow...moga kalian bahagia slalu k...

    ReplyDelete
  12. yg first tu suami akak x sanggup buat..


    akak gi saloon cuma setahun sekali..tu pon dia hanta je pastu dia balik..mujur salonn dekat dgn rumah

    ReplyDelete
  13. dia tunjuk kasih sayang dengan cara yang berbeza tu wana..

    tapi best ye kalau betul tu azam baru die. jgn tahi-tahi ayam sudah~

    ReplyDelete
  14. Sweet sgt..teringat zaman cintan cint dlu... my hb pun xpandai roantik...I geli heehee

    ReplyDelete
  15. Sweet sgt..teringat zaman cintan cint dlu... my hb pun xpandai roantik...I geli heehee

    ReplyDelete
  16. suit nyer...jeles..ngee...:)

    p/s :: dah lama tak baca novel??hehe..:)

    ReplyDelete
  17. @Miss Nadya

    awak pon boleh jugak.
    hihihi

    p/s : memang dah lama pon. huhu

    ReplyDelete
  18. mgkin azam baru akram tu..hihi..

    takpe,tnda dia syg..

    ReplyDelete
  19. Salam Wana..

    Bestnya ada BF... Sis ni dah lama solo... Huhu!~ Sadis sungguh...

    ReplyDelete
  20. @SiS NaD

    alolololo.
    takpe sis bercinta lepas kawen lagi seronok :)

    ReplyDelete

What says U?