Wednesday, November 24, 2010

oh! rajen nya anak sape la ni



saya bukan saje comel tapi rajen taw
saya memang suke tolong mama saya masak ni
nak rasa???
malu lah saye
:D



video




With Love : Syazwana Jamal :)


4 comments

November 25, 2010 at 3:10 AM

rajinnya bdk ni. gurau je culik2. tu kan sedara kita, nm ayah pon sama :D

November 25, 2010 at 8:20 AM

@/Dayah//Nurul/
hahaha
nak culik boleh je tapi tahan la kalau die nanges
hihihi
xD

November 25, 2010 at 2:14 PM

alolollo rajin nyee..
dah la rajin.. comey lak tu.. hehe

November 25, 2010 at 5:57 PM

@Ain Zulaikha
hehehe
comel kan
:)

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal