Wednesday, February 8, 2012

Sesungguhnya Sabar itu Separuh Daripada Iman.



                         
Aku sarankan sapa2 yang puasa sunat hari ni tak payah la baca entry ni.
takut2 kang kurang pahala pose.
aku taknak bertanggung jawab.








degil jugak?
nak hambikkkkkkkkkkkkkkkkk.



setakat kek pisang je apedehal? tak terliur pon.
okey kite up lagi tengok camne ?

















alahai roti cenonet je.
bagi lah yang gojes2 sikit.














                              


okey yang ni aku memang tak tahan. dah la peveret aku coklat. nampak sangat moisture dan gebu pulak tuh. cissssssss.


apa?? muffin je? tak terliur pon?
okey fine hambikkkkkkkk ni.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


PIZZAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!




hari tuh awal tahun kakak aku kepoci kat aku yang dia dah beli oven baru.
sekali malam tadi dia up semua gambar ni semata-mata nak tayang kat aku.
bertuah nya ada kakak macam ni kan.


yang roti cenonet2 tuh aku ingat dia beli sejuk beku ke then masuk oven siap.
rupanya dia gentel sendiri.
wah kakak aku. dah boleh bukak bakery dah ni.
mentang jadi suri rumah sepenuh masa semua resepi dia nak cuba.


patot lah laki kau gemok kak.

hahahahahahahaha !

okbai.


                                             
With Love : Syazwana Jamal :)


34 comments

February 8, 2012 at 12:42 PM

*air liur sedang meleleh

February 8, 2012 at 1:07 PM

terliur daa..

February 8, 2012 at 1:22 PM

tishh..tishh..tishh.. *pengaliran air liur keluar dr molot... ngaaaa

February 8, 2012 at 1:30 PM

@nanad
pegi lap !
:D

February 8, 2012 at 1:30 PM

@هانيم إرشاد
same lah kite
:(

February 8, 2012 at 1:30 PM

@mizzkechique
siap ada bunyi lagi eh?
hihihi

February 8, 2012 at 1:35 PM

sentap abang ipar ko kutuk dia gemok haha

February 8, 2012 at 1:58 PM

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty
die memang gemok kak.
huahuahuahuahua

February 8, 2012 at 2:00 PM

Haaaa akak u dah pandai gentel roti. U bila lagi? Haha :p

February 8, 2012 at 2:06 PM

@Azreen Amran
i rilek je.
tunggu pas kawen.
hahahahaha

February 8, 2012 at 2:51 PM

hahahaha.... sodap eyh.. kakak tak kirim kan ke rumah ke? post kat FB jew? huhu

February 8, 2012 at 2:54 PM

hehe kecik atau besar, terliur gak tgk..hehe nampak sedap pizza tu :D

February 8, 2012 at 3:50 PM

wahhh ira igt wana y mskkkk..!

tertipuuu..heeee ;p

February 8, 2012 at 7:52 PM

@Lady Shana Sweet
die kate kalau nak datang lah sane.
dah la jauh.
siot je
huhuhu

February 8, 2012 at 7:53 PM

@Muhammad Saiazuan Norhalik
nampak dah sedap.
belom rasa lagi.
hehehe

February 8, 2012 at 7:53 PM

@Juliet_iRa~"
rumah sewa saya takde oven.
wuwuuuuuu T__T

February 8, 2012 at 8:08 PM

jahat lah wana ni. wuwuuwuwuwu

February 8, 2012 at 8:37 PM

sama macam ibu schaze gak la.

die suke bake cake segala jenis kuih die nak try

skrg ibu dah pandai bukak blog mat gebu cari resepi..hihi

February 8, 2012 at 9:48 PM

@syAzAnA
sory the mory.
ehehehehehe

February 8, 2012 at 9:48 PM

@schaze zainn
fuyohhhhhhhhh.
hebatnya ibu awak.
hehehe

February 9, 2012 at 12:44 AM

eh klu aku terliur kek pisang lagi la dari pizza haha

February 9, 2012 at 9:10 AM

tak terliur sgt sbb baru mkn pizza hut semalam. hehehe

February 9, 2012 at 11:08 AM

sy teruja dgn gambar pertama..pasti lembut kan huhuhh

February 9, 2012 at 1:53 PM

sume terliur tgk :P

February 9, 2012 at 4:35 PM

huhh. terliur dah ni.. nak jugakk. hehe. :)

February 9, 2012 at 7:04 PM

wah...sedapnye...tbe2 rasa lapas plak..

February 10, 2012 at 10:13 AM

beshnye...ape lgik suh la kakak u masak tuk u skalik..ehhe

February 11, 2012 at 8:48 AM

@budak penjara
kau macam anak buah aku lah.
hantu pisang.
hahaha

February 11, 2012 at 8:48 AM

@dhiera
tak suka piza hut sebab dah jatuh cinta kat dominos piza.
hehehehehe

February 11, 2012 at 8:48 AM

@sahromnasrudin
eleh ye je kan.
hihihi

February 11, 2012 at 8:49 AM

@Princess Feyqa
saya pon sama.
huhuhu

February 11, 2012 at 8:49 AM

@miss Fyqa
jom pergi serbu umah kakak saya.
kekekeke

February 11, 2012 at 8:50 AM

@Gadis Biasa
kalau lapar pergi lah makan
:D

February 11, 2012 at 8:50 AM

@iedchan
kakak saya jauh.
sob sob.

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal