Monday, October 29, 2012

Lembu Korban.









Akram bagi dua gambar ni kat aku semalam.

Ko tengok Akram (baju biru).
Sukati je nak duduk atas lembu tu.Dah la berat. kuikui.

Pastu aku cakap "Kesian lembu ni. Terpaksa menampung beban yang berat di saat-saat akhir. Hehe"




okbai.

                                                  


With Love : Syazwana Jamal :)


6 comments

October 29, 2012 at 6:19 PM

uit..
xbaek ngate boipren sndiri..
haha

October 29, 2012 at 7:38 PM

Tak mampu nak tengok lembu kena korban.. Nanti takleh nak makan daging.. huhu..

October 29, 2012 at 10:13 PM

dulu pernah tgk depan-depan org sembelih lembu. ngeri.

October 30, 2012 at 10:20 AM

HAHA,SBR JELA..

November 2, 2012 at 12:21 PM

akram!!! sedap betul dia duduk atas lembu tu :)

November 5, 2012 at 11:03 PM

ish3....beria je dia ye...

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal