Sunday, October 17, 2010

Kek Batik Malas



nape malas??
sebab yang tukang buatnye ialah ajak..
ajak atau name samarannya lazyforajak..
huahuahua...

bahan-bahan
--> biskut merry (btol ke eja?)
--> butter (btol ke eja?)
--> milo (btol kan eja)
--> susu pekat penuh krim disukai ramai (huahuahua)

cara-cara membuat

  1. hancurkan biskut merry ikot citarasa korang..nak kecik2 ke nak besaq2 ke..sukati lah..
  2. panaskan kuali..x payah panaskan minyak..ngeh3
  3. masokkan butter and cairkan secair-cairnya..
  4. masokkan plak milo secukop rasa korang...
  5. kacau sampai rata..
  6. masokkan susu yang korang dah beli tuh..kalau korang rase dah manis x payah la bubuh sume..kalau x manis2 boley tambah gule sket..
  7. kacau sampai lebam..wakakaka...
  8. agak2 dah sebati masukkan biskut merry yg dah pecah2 tadi..ratakan sampai rata..
  9. dah siap sume tutop api and tuang dalam bekas..ape2 bekas lah..
  10. sejukkan sampai sejuk..

gambar tidak cantek kerana menggunakan
henfon ajak..wakakaka


senang tak?
senang bukan..
sangat sesuai utk mereka2 yang malas seperti ajak..
waka waka eh eh..
selamat mencuba





Adiosss...








With Love : Syazwana Jamal :)


2 comments

October 18, 2010 at 5:37 PM

haha ak baru buat semlm. ni tnga melantak lah nie depan lappy. lgi malas, ak ta potong pon, korek pki sudu je. sbb ak sorg mkan. XD

yang laen nk makan buat sendri :P

October 18, 2010 at 5:58 PM

weh ko ingat ktorang potong ke..
aku pon korek2 pakai sudu jek..
senang..
hehehe

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal