Monday, June 13, 2011

Doodle was totally fun !






tiba-tiba saya jadi gila men-doodle.

hey doodle was really fun !













saya tahu awak nak cakap lukisan saya cantik kan.

auwww terperasan pulak :P










with love.

Syazwana Jamal
xoxo






With Love : Syazwana Jamal :)


16 comments

June 13, 2011 at 7:29 PM

comel!
nk doodle satu!
hee

June 13, 2011 at 7:59 PM

@Cik Ezy Brutal

comel kan?
hahaha.
err baru belajar malu nak buat kat orang :)

June 13, 2011 at 10:39 PM

comel! words yg indah2. suka baca! ^_^

June 13, 2011 at 11:13 PM

sooooooo swweetttttttt kartun tu ;)

June 14, 2011 at 11:40 AM

ceq suka jugak tapi tak reti n tak comel T_T

June 14, 2011 at 2:12 PM

@asfira aminuddin

sila baca selalu
;)

June 14, 2011 at 2:12 PM

@ayanuts

katun memang sangat suwittt.
;)

June 14, 2011 at 2:13 PM

@Budak Botak

thankss
:D

June 14, 2011 at 2:13 PM

@tomato

boleh tuh.
kene slow2
;)

June 14, 2011 at 2:21 PM

mmg kiut pun! hihi

June 14, 2011 at 3:37 PM
June 14, 2011 at 4:08 PM

mmg cantik pun.. u ada bakat.. :)

June 14, 2011 at 6:06 PM

ar ar
lukisan kamu lebih cantik dari lukisan saya
heheheh

Penangan Superstar Rajnikanth Pada Pekerja - Pekerja Di India

June 14, 2011 at 7:30 PM

@Amirrah Zawani

hehehe oh malu pulak
:P

June 14, 2011 at 7:31 PM

@Hans

bese je lah.
huhu :)

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal