Friday, May 27, 2011

mata kakak keluar air sendiri.







aaisyah humaira ni kadang-kadang buat aku geram jugak. selalu mendengki aku. lagi-lagi kalau aku tengah online nanti dia datang dia tekan keyboard lepas tuh lari. lepas tuh cakap 'ha ha padan muke padan muke'. memang menguji kesabaran betol.





tapi kalau dah datang lawak dia tuh memang ko tak larat nak layan. dia baru 4 tahun tapi dah galak sangat nak pergi sekolah so masukkan lah dia dekat tadika. ada satu pagi tuh masa kakak aku kejut dia bangun boleh pulak dia buat lawak.




mama : kakak bangun lah dah pukul 7.40pagi. semua orang dah pergi sekolah.

aaisyah : tapi kenapa mata kakak gelap tak terang-terang. (*padahal tak bukak mata lagi memang lah gelap)







ada sekali dia jatuh lepas tuh nangis.



mama : kakak jangan lah nangis.

aaisyah : kakak tak nangis tapi mata kakak ni keluar air sendiri. mata kakak nangis sendiri.








kitorang dok gelak-gelak lah ape lagi. hampeh punya budak.





masa aku tengah type entry ni pon dia tengah dok kacau aku tekan keyboard lepas tuh lari gelak-gelak. sioottt punya budak. watch outtt !







ok bai.



With Love : Syazwana Jamal :)


12 comments

May 27, 2011 at 2:32 PM

hak3 comel je budak ni buat lawak..
geram je..

May 27, 2011 at 4:19 PM

@Cik Ezy

hehehe tapi degil
:P

May 27, 2011 at 4:46 PM

nakal betol ! kekekekekke... meaw kalau nakal cepuk je tangannya *kejam kan....

May 27, 2011 at 6:25 PM

kelakar pasal dia suruh bangun tu

padahal awak tutup mata memang lah tak terangggg

May 27, 2011 at 8:51 PM

mesti aisyah tu bijak bdknya.. :)

May 28, 2011 at 5:58 PM

@meaw

haha !
memang kejam
:P

May 28, 2011 at 5:59 PM

@Amoi

hehehe tuh la.
mengade je dia tuh
:P

May 28, 2011 at 5:59 PM

@ayanuts

bijak tapi nakal
hehe ;)

May 28, 2011 at 8:09 PM

eh macam kenal je budak ni. chacha kan?

May 28, 2011 at 8:59 PM

@Anna Boleyn

chacha? adik intan ke?
huhu bukan lah.
ni my anak buah.
hehehe

May 29, 2011 at 2:58 PM

comelnyerr...

'mata kakak nangis sendiri'

lawakk okeyy!!

May 29, 2011 at 3:09 PM

@Nem0 o0h Nem0

memang lawak tapi adik dia lagi lawak.
huhuhu :P

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal