Sunday, June 19, 2011

Doodles time ;)






Doodles time
yeay !
;)








People always say that we can't live without Love,
but I think Oxygen is more important
;)










One real friend is worth more than thousand fake
;)











Men are like bank accounts.
Without a lot of money they don't generate a lot of interest.
;)

















Copyright by:

Syazwana Jamal











With Love : Syazwana Jamal :)


8 comments

June 19, 2011 at 1:59 AM

gmbo yg ke-tiga tu banyak maksud..hehe terase lol..kuikui

June 19, 2011 at 2:02 AM

@cucu umie

huahuahua
kantoi
:P

June 19, 2011 at 8:31 AM

haha. macam lawak ada jugak.

June 19, 2011 at 9:21 AM

hahaha comel! err.. tapi yg versi melayu takde ke? ^__^

June 19, 2011 at 1:45 PM

@syazwan

hehe ketawa ubat kehidupan.
:P

June 19, 2011 at 1:45 PM

@Siti Safiyyah

err mungkin boleh dipertimbangkan.
hehehe
;)

June 19, 2011 at 9:58 PM

err....yeah, nak carik seorang 'kawan' tu memang susah. Lagi nak carik tempat mengadu..perghh, payah woo....

banyak lelaki sekarang tak ikhlas berkawan.. err..perempuan pun sama kot kadang2...

*teringat lagu beatles

" ....there is a fool, who plays it cool.."

June 19, 2011 at 10:06 PM

@haikalblank

haha !
dunia sekarang ni memang susah.
kene cari kawan betol2 kalau tak kene makan lah :P

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal