Wednesday, December 28, 2011

Yaya yang suka mengamuk bila lapar.



                         


anak buah aku nombor 3, yaya.
baru 6 bulan. berat pon baru 6 kilo.
nampak macam kecit tapi bila kau dukung sumpah rasa macam tangan nak patah tuh Allah dengan tangan aku je yang tahu.
berat tak berat lah kan.


mana taknya.
bangun tido nak susu.
10 minit lepas tuh nak susu lagi.
10 minit lepas tuh menangis nak susu lagi.
peh ini macam tokey balak pon boleh tumbang.



kalau lapar je dia punya mengamuk macamkan orang terpijak kaki dia.
sumbat susu terus diam.
ini gaya dah besar ni memang meletup lah restoran kalau hantar makanan lambat.
ini perangai memang serupa dengan aku.
kahh kahh.




lepas tuh kadang2 suke je orang pegang taknak baring.
asal letak je nangis angkat je diam.
mengalahkan tuan besa.
harap badan kecit. ceh.






now dah pandai merangkak.
kadang2 berangan nak berdiri.
tak sedar kecit lagi.
berangan je. haha !



panas sikit tak boleh.
dia punya berpeluh fuhhh cakap kau macam orang baru lepas berjoging.
padahal duduk dapur tak buat apa pon.
macam dia pulak yang memasak.
nak taknak memang kene letak dia bawah kipas saje.



kalau tidokan dia tak pernah nya nak berejam.
10 minit dah bangun.
apa pon tak boleh.
haha !


okbai.


                                               
With Love : Syazwana Jamal :)


9 comments

December 28, 2011 at 6:40 PM

tspi pipi gebu sgt.hoho

December 28, 2011 at 6:52 PM

HAHA budak kecit mmg gitulah

comel jek

rasa tak sampai ati nak marah

=="

December 28, 2011 at 7:43 PM

waaa mesra kamera la dia ni :D

December 29, 2011 at 2:22 AM

hahaha. saya pun macam yaya. mengamuk bila lapaq.

December 29, 2011 at 2:56 PM

hua hua anti pon kalau lapar jd singa..anak anti 13 kilo pon manjang nk dukung..lengan anti dah kuar muscle dah hoho

December 29, 2011 at 11:27 PM

HEY HELLO MY LOVELY YAYA!!! ;)) kisses and hugs for herself :**

December 30, 2011 at 2:28 PM

haha..kalo dukung selalu lenguhhh...

tp comel!..nak gigit2 pipi

December 31, 2011 at 8:25 AM

hahaha, sebijik dengan anak buah Lia yang ke 6!.dah namanya baby..

December 31, 2011 at 9:41 PM

rindu sama yaya, yayik ngan kakak!! :')

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal