Monday, January 2, 2012

Teka teki teka tekuk.



                                       



wah seronoknya cuti hari ni.
lagi seronok bila dapat dating. :P



sape kene kerja hari ni?
dengar2 Johor tak amik cuti tahun baru.
aku pon baru taw.
naseb aku orang KL.
kahh kahh perasaan sungguh.



hari tuh Akram mesej aku cakap dia tengah jahit baju kerja dia.
aku tanya lah reti pulak menjahit.
sekali dia tanya "tau ke jahit lilit ubi?"



sudah kejadah ape pulak lilit ubi tuh.
fine tak tahu sebab aku ni bab2 menjahit memang aku menyampah sikit.
kalau suruh masak aku suke lah.
hihi



lepas tuh Akram tanya

"kalau betul hebat ape guna lilin dalam menjahit baju?"







kalau korang pakar menjahit sila lah jawab.


okbai.

                                                               
With Love : Syazwana Jamal :)


8 comments

January 2, 2012 at 10:25 AM

apa guna lilin? errr.. untuk menerangi di kala malam kot. ala yang macam puisi hari guru tu lah..

"oh guru, kau ibarat lilin yang sanggup membakar diri untuk menerangi kami..."

herp derp!

January 2, 2012 at 10:57 AM

johor amik cuti awal muharram tu psl x cuti harini..


jahit lilit ubi ada belajar masa kemahiran hidup dulu kan..akak pon x minat jahit-jahit nih..sama macam wana masak lg ok dr kena menjahit..


lilin..dulu akak guna utk keraskan tudung sekolah bhg depan biar bila pakai jadi muncung cantik dan x jadik mcm karipap..dan juga bakar tepi tudung haha

January 2, 2012 at 11:26 AM

haha..lilin?nak bakar tepi kain kot kalo xjahit tepi..
huuu

selamat tahun baru wana..:)

January 2, 2012 at 9:18 PM

sbb nk tande garisan kat baju..kn kn?? hehehe..;)

January 2, 2012 at 11:24 PM

apa jwpnnyaaa?heee ;p

January 3, 2012 at 11:08 AM

kalau tkde mesin jahit tepi kita guna lilin bakar tepi-tepi kain..tul tak?

January 4, 2012 at 8:24 AM

jwpn yg akram bg mmg terbaik kan..ahakz.

January 5, 2012 at 10:53 AM

dah tahu jawapan~ huhuhu

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal