Sunday, May 20, 2012

Perangai abnormal lelaki ni.

                                     



Ni aku nak tanya sikit adakah suami korang atau boipren korang atau teman tapi mesra korang yang ada perangai abnormal macam Akram ni.
Abnormal lah bagi aku sebab before ni bekas-bekas boipren aku (ayat selalu nak hot kan. kahh kahh) tak pernah pulak berperangai macam ni.
Perangai abnormal tu adalah setiap kali gaduh dia akan hantar mesej yang sangat banyak sampai beratus-ratus.
Kadang2 tu mesej yang sama. Kadang2 mesej lain2. Kadang2 mesej kosong.



Perangai sangat kan. Macam nak tampar je. Memenuhkan inbox aku. Naseb baik lah phone aku ni auto delete mesej kalau dah full. Kalau tak dah satu keje pulak aku nak delete mesej2 dia tuh. grrrr.


Kisahnya semalam saje je lah aku gurau2 dengan dia ni.
Selalunya dia okey je.
Entah hantu ape masuk dalam badan die semalam tetiba nak tacing.
Eh apehal kan.


Lepas tuh sentap sebab aku tak pujuk. Aku buat bodoh je.
Alololo comel lah merajuk camtuh?
Boleh bla. Kahhh kahh.



Aku ni perangai sikit.
Daripada dulu perangai aku kalau orang buat salah aku merajuk.
Kalau aku buat salah pon at the end aku yang merajuk jugak.
Tak tahan kan dengan perangai aku. Wakakaka.



So aku silent phone pastuh tido.
bangun2 pagi hamik kau tiga puloh nam mesej masuk.
Sampai nak kong batery aku. siot betul.
Bangun2 pergi cas henpon. Tetap silent.
Pukul 9am check2 phone ade 57 mesej.


Ni baru sat tadi aku check phone ade 12 mesej.
Amboi2 mentang2 lah mesej aku satu sen je kau hantar banyak2 ye.
Ni cara-cara mesej 1 sen.
Pasni kitorang nak pakai line celcom yang mesej dengan call free tuh entah2 satu minit seribu mesej aku dapat. -_________________-"




Gelabah la Akram ni.
Padahal tau je aku mana lah pernah merajuk lama-lama.
Saje lettew nak sweet2 dengan aku.




Okey nak pergi check henpon yang tengah cas tuh.


okbai.



                                     

26 comments:

  1. Mak aihhh... untung Digi! Eh pakai Digi ke? Hehehe...

    ReplyDelete
  2. haha..erm..buah ati takde lak wat cmtu..tpi die akan anter satu mesg yg pnjg pastu ayt dlm mesg tu msti wat kite rasa cm serba salah.hee

    ReplyDelete
  3. haha..erm..buah ati takde lak wat cmtu..tpi die akan anter satu mesg yg pnjg pastu ayt dlm mesg tu msti wat kite rasa cm serba salah.hee

    ReplyDelete
  4. bse nye pompuan yg pangai cam gni..
    saye la 2.. kikiki

    ReplyDelete
  5. alololo.... suwitnyeee..... boifren sy pown ade perangai same....nasib ahh plan celcom lain2 kalau tak.... msti sekejap2 dapat call siap tulis kat wall fb die ag, menyampah gakk...hakk hakk

    ReplyDelete
  6. homakkk. gile banyak mesej. hahahaha.
    biase laki ni bile kite dh xlyn satu mesej, die senyap je. ni lain pulak. hoho

    ReplyDelete
  7. hahahah so sweet..xpe layankan aje..biorkan dia meroyan pujuk diri sendiri sorang2.sape suh merajuk kan hahahha

    ReplyDelete
  8. alahai comelnya kamu dua org ni hehe

    ReplyDelete
  9. fulamak. ber ton ton mesej akram bg kat ko. hahahahahha.kalau henpon tu hidup mau dia pengsan.

    ReplyDelete
  10. selalu kena misscall jew.. argghhh.. terpakse off hp :P tapi bile off hp. dapat msg dari celcom plak, miscall menimbun! :P

    ReplyDelete
  11. ni abnormal ke buang tabiat namanye ni.. hehe.. abg iwan gurau je ye.. jgn gado lama2 sgt tau... Selamat Menyambut Bulan Rejab... =)

    ReplyDelete
  12. rajin betol akram tu ye....hehehe...

    lelaki ni,, bila dia tgh semangat pujuk,, baik cepat2 kurangkan merajuk tu....bukan pe,,takut sampai 1 tahap dia malas nk pujuk,,susah nnti..hehe....

    sesetengah lelaki la cmtu..

    ReplyDelete
  13. @Reena
    eh tak lah maxis. tu lah mengkayekan si kap lam ya nga je. hehehe

    ReplyDelete
  14. @Cik Yatt
    itu sudah wajib. ni tambah lagi. pening kepala. kui kui

    ReplyDelete
  15. @Ruyi Issabelle
    memang menyampah. tapi nak buat camne kan. hahaha :P

    ReplyDelete
  16. @Puteri Iqa Izyan
    akram memang lain daripada yang lain.
    huahuahua

    ReplyDelete
  17. @Hanie Dew
    kalau henpon tu boleh cakap dah lama aku kene maki. hahakk

    ReplyDelete
  18. @Hanim Irsyad
    keh keh. kesian kita kan kan. lelaki ni mengade jugak :P

    ReplyDelete
  19. @Pondok Usang
    selamat menyambut bulan rejab jugak abang iwan !
    hehehehe

    ReplyDelete
  20. normal je tu...hehee miskol sampai berats kali pun ada kes...tp rasa mcm agak sengallah...

    ReplyDelete

What says U?