Monday, February 6, 2012

Zaman bujang dulu.



                                                
Tadi tetibe teringin nak makan mee sebab macam dah bosan makan nasi.
so Akram bawak pergi foodcourt kat Tesco sebab ade sizzling macam2.


lepas makan jalan2 dalam Tesco.
aku usha tempat heater masak air tuh.
ingat nak cari yang kecik2 comel je tapi takde.


tetiba Akram bersuara.



Akram : Dulu guna ni masa bujang dulu (sambil tunjuk kat sejenis heater kalau tak silap aku)

Aku : Habes sekarang tak bujang lah ? Kahhhh kahhhh kahhhh.

Akram : *Senyum malu*




Sengal.

okbai.



                                        
With Love : Syazwana Jamal :)


20 comments

February 6, 2012 at 12:47 AM

hehe.. selalu guna ape tuw? :)

February 6, 2012 at 1:02 AM

untunglah dah tak bujang.bile nasi minyaknya.ehh!!

February 6, 2012 at 8:48 AM

hahaha, sekarang bakal menamatkan bujang..heeeeeeee

February 6, 2012 at 11:23 AM

@هانيم إرشاد
okey dah hapdet.
hahahahaha

February 6, 2012 at 11:23 AM

@Rozuan Ismail
ehhh.
lama lagi lah.
hahahahaha

February 6, 2012 at 11:24 AM

@Cik Lia Lomi
eh awak ke?
saya tak.
kekekeke

February 6, 2012 at 12:40 PM

sekarang dah ada kekasih hati.dah tak bujang. sebab kalau kuar makan,mesti nak bersama2.dulu makan sorg2.cewahhhhh! =D

February 6, 2012 at 12:57 PM

haha..dia dah tak terasa bujang tu..

February 6, 2012 at 6:13 PM

err zuan blur.. huhu

February 6, 2012 at 7:03 PM

@laskar pelangi
hahahaha mane ade.
die buat lawak je tuh.
huhu

February 6, 2012 at 7:03 PM

@biela bell
die memang poyo.
kahh kahhh.

February 6, 2012 at 7:03 PM

@Muhammad Saiazuan Norhalik
erk tak dapat den nak nolong
:P

February 6, 2012 at 8:53 PM

dia dh rasa diri tak bujang tu..hihi.

February 6, 2012 at 9:03 PM

@nuyui a.k.a miss YUI
die tuh suke mengarut.
hahahahaha.

February 6, 2012 at 10:25 PM

ehem ehem skang tak bujang la
sbb akram dan ada wana wewwiittt :)

February 6, 2012 at 11:21 PM

@nazirah
hahaha pandai lah awak
:P

February 7, 2012 at 12:13 AM

ahahha..dah double la wana..;p

February 7, 2012 at 9:40 AM

buat lawak pulak akram ni~

February 7, 2012 at 10:18 AM

@Juliet_iRa~"
double lah sangat.
hahahaha

February 7, 2012 at 10:18 AM

@dhiera
die memang suke buat lawak.
kekeke

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal