Loading...

Monday, April 15, 2013

Di suatu malam yang hening....




Sabtu lepas.
Di kampung halaman Puan Ibu di Muar.
Sewaktu malam sedang hening tapi bahang kepanasan yang amat.
Puan Ibu telah berkata.

"Adik, ko tahun depan kawen tau. Ko tu dah tue nak tunggu ape lagi. Tak payah la tunang. Lambat lah. Orang sekarang kan terus kawen je. Suruh Akram datang bawak family merisik. Pastu terus kawen. Hantaran ibu tak kisah berapa-berapa je."


WHAT???????!!

Dan aku terus ternganga.


Tapi selamber je aku jawab

"Alah malas la nak kawen cepat2. Nanti kene dengar cakap Akram. Boring lah"


Wakakakakaka.

Orang lain sibuk nak kawen tapi mak pak belum restu.
Aku ni mak dah pakse2 tak reti2 jugak nak kawen.
Huahuahua.


okbai.
With Love : Syazwana Jamal :)


4 comments

April 15, 2013 at 9:32 PM

nak tunggu seru sampai lambat lagi la jwbnye..
cpt2 la kawen wana oi..
haha

April 16, 2013 at 12:23 AM

Ha, parents da bagi greenlight tu.. Bila lagi Cik Wana oii.. Kawen2 je ler.. Hehe..

April 16, 2013 at 8:34 AM

akak setuju dgn kata² puan ibu awk tu.. hahaha

April 17, 2013 at 3:31 PM

grrr.... kawen la cepat. senang idup! hehehe

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal