Sunday, April 17, 2011

Lelaki ni kalau buat baik mesti ada sebab la tuh.

                                                                   
                                                                                            
semalam kan aku dok gebang-gebang nak pergi makan nasi arab kan. jadi dengan ini secara rasminya aku nak umumkan (macam pilihanraya lah pulak) yang impian aku selama ni telah tercapai. *lap air mata.


tapiiiiiii.


aku ingatkan aku dapat makan time lunch. rupenye dinner baru dapat. tu pon agak lambat. abang korang tuh last week kene keje shift malam. so aku dah boleh bajet dah yang dia takkan bangun sabtu pagi tuh even aku call sampai seratus doploh pat kali pon. lepas tuh pukul 3 lebih baru terhegeh-hegeh meset aku tanya dah makan ke belom. cis buat-buat lupa lah pulak. terus emosi. dah la sekarang tengah PMS. kikiki.



ingatkan dah bangun tuh terus datang ni idoknye. pukul 8 lebih baru nak datang. naseb baek aku dah makan tengah hari. kalau tak mati kelaparan aku sensorang dekat rumah tuh. apelah naseb. T__________T




last-last dapat jugak sampai Al-andalus.
weeee.
ke-batak-an memang terserlah. dulik hape. fes time weh datang.


tapi lepas tuh tak taw nak order ape. En. M.a.s order Lamb Kabssa. last-last aku suruh dia orderkan aku. so amek lah Chicken boneless.tapi seyes servis dia agak lembab sikit. agaknya nak bagi kite betol-betol lapar kan. baru lah boleh melantak dengan hebat.




air tembikai aku.
En. M.a.s order coke je.
masa air sampai dan-dan dia terus minum air aku tanpa rasa bersalah.
cisss. dah la datang lambat. =.=




orang tua nih kalau tak busy tak sah.
aku taw mesti dia ada plan lepas nih.



suke weh lampu ni. sangat santek.
tapi kamera phone aku tak mahal.
jadi kecantikan dia tak terserlah sangat.



chicken boneless. nyum nyum.

mayonis dia sedaaaaaaap sangat. rasa masam-masam sikit. lemak-lemak. perfect lah. heeee.
tapi takda kuah-kuah lain. terpaksa mintak sos.



En. M.a.s punya Lamb Kabssa.

Ce tengok nasi tuh.
macam dalam iklan beras Basmathi kan.
panjaaaaaangggg.
haha!


nasi dia banyak. lepas tuh ada sup dengan sambal. tapi aku kan tak suka lamb kan jadi aku makan tak sedap sangat lah. tapi seyes aku makan nasi sikit dah kenyang. dem betol.



ini ala-ala macam kulit twister kfc tuh.

banyak gila dia bagi tapi aku tak taw nak makan dengan apa. last-last dengan kekreatifan aku yang comel ni maka terhasillah......



twister syazwana. kehkehkeh.

aku potong chicken boneless tuh. pastuh letak fries ngan sos ngan mayonis pastuh gulung-gulung ngap.
lagi sedaaap.
:)


before balik En. M.a.s ajak pergi Subang kejap. see aku dah agak dah. mesti dia ada  plan ni. tapi tak cakap ape. tapi macam lah aku tak taw kan.



so bila dah kenyang moh kita gerak. tapi yang sedihnya chicken boneless tuh tak abes. seyes memang kenyang gilos tak larat nak habeskan. ni semua gara-gara makan nasi dulu. T________T




En. M.a.s belanja. weeee.



tapi sebagai balasan.
kene teman dia pergi main snuker.
=.=






kan aku dah agak dah. mesti ada udang di sebalik makanan yang sedap ni. well dia cakap next week dia ada snuker tournament untuk staff MAS kot (aku dah lupa). so konon-konon nak praktis lah. so kawan-kawan dia ada sekali lah malam tadi. segan aku. selalu je aku jadi perempuan tunggal dekat situ.



mesti orang cakap hek eleh perempuan ni menyibuk je nak ikot-ikot lelaki pergi mana. main snuker pon nak ikot pada hal tak buat apa pon. dok melanguk jek.


eh hello tak nak pon ikot. tapi nak buat cemana. En. M.a.s kene tengok muka aku baru lah ada semangat nak beraksi. Muahahahaha. nex week tournament pon dia ajak aku ikot dekat Sunway. Sabtu and Ahad. See. nanti aku tak ikot dia kalah pulak. haha!




                                                                           
psstt esok nak pergi tioman. jangan jeles.




ok bai.





                                                                                                   


10 comments:

  1. nasi tu sgt menyelerakan..he.he..

    ReplyDelete
  2. @ayanuts

    hehehe.
    taw kamu suke makan nasi arab
    hik hik
    :D

    ReplyDelete
  3. eh.. nasik arab mmg panjang ek?
    ekeke..
    nmpk sodap tp xsuke daging kambing..
    huuu

    ReplyDelete
  4. @Cik Ezy

    die ada banyak die.
    ayam ngan fish pon ada.
    ce try
    hehe

    ReplyDelete
  5. Bestnyeww...tringin la plak..slurpp... td mention En. M.A.S... ingatkan mas ahmad safwan..heheheh

    ReplyDelete
  6. eh, Mr.Mas awak tu staff mas ekk?
    die keje ape?

    bf kite pon staf mas jugak
    hehehe

    ReplyDelete
  7. banyaknya makanan.. last2 kena pg teman snuker.. haha!!! =p

    ReplyDelete
  8. @Amirrah Zawani

    tahu takpe
    naseb baik tak lama sangat
    hik hik hik

    ReplyDelete

What says U?