Wednesday, March 7, 2012

Sekali lagi



                 


Aku memang tak suka dengan kucing.
aku macam rimas sebab dorang kan suka nak manja2 kan.
sikit2 nak leset2 kat kaki.
haih rimas.
tapi kucing kat atas ni comel gila !
kalau aku dapat tuh aku picit2 dia sebab comel sangat. hahaha !



eh tapi aku takde lah tak suka kucing sangat.
kalau kucing parsi yang super gebu tuh aku sanggup nak jage.
sebab macam sedap pegang bulu2 dia tuh.
tapi lelaki banyak bulu aku tak suka. eh?




tapi tu lah mane pulak nak cekau duit beli kucing gebu mahal2 kan.
bra pon pakai yang lima belas hengget je ini nak beli kucing sampai ribu2.
memang tak lah.



hari tuh aku mesej2 dengan Pn. Saerah.
Pn. Saerah biasalah sikit aku tanya kemain jauh dia melencong.




Aku : Si A tak jadi bertunang ke?

Pn. Saerah : Haah tak jadi. Ibu pun tak tahu kenapa.

Aku : Owh yeke.

Pn. Saerah : Dengar cerita kawan adik si Z tuh nak kawen tahun ni. Maybe lepas raya. Adik bila lagi ? ha ha ha.





Persoalannya perlu ke dah tanya lepas tuh nak gelak2 ?





okbai.


                               
With Love : Syazwana Jamal :)


10 comments

March 7, 2012 at 9:27 AM

comelnya kucing.......suka

meow

March 7, 2012 at 10:01 AM

hehe ckp la tak lama lagi .. hehe.. kte pun x bape suke kucing tp yg gebu2.. bulu2 manyak punye kte sukew. kan kan mcm arnab kte la.. sbb tu kte beli arnab parsi, bulu die manyak lebat sedap pgg, gomol2 hehe

March 7, 2012 at 10:24 AM

tgk kat mudah hrga murah2 gak la..hihi..

ala,soalan biasa kan tu..

March 7, 2012 at 10:30 AM

hahaha..dia tnye n gelak sbb xnk awk terasa kot..

March 7, 2012 at 11:49 AM

i love kucing !!

March 7, 2012 at 2:03 PM

akram takda bulu kaki ke HAHAHA

March 7, 2012 at 2:43 PM

kucing la best.ruginya dia tak minat kucing. T________T

March 7, 2012 at 8:51 PM

err...macam dah biasa je gelak lepas bertanyakan soalan. btw,kucing tuh comel!!!!

March 7, 2012 at 9:24 PM

suka kucing, tapi tak suka bela..

*mesti kot kena gelak..macam ni, hahaha..heee

March 8, 2012 at 2:10 PM

akak suka sgt kucing... nak sgt bela kucing... tapi xboleh.. huhu

adik akak alergic bulu kucing.. nanti semua di serang asma.. huhu :(

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal