Wednesday, July 11, 2012

Diet konon.



                                   



Poyo lah Akram. Diet konon.
Menyampah.


Takpe kite buat muka kesian + comel.
Akram mane boleh tengok muke kesian aku.
Nanti mesti dia cakap "Eleh. Kenapa muka camtu"
Hehehehe.
Takpon kite buat manja2 sikit dengan dia. Mesti dia cair.
Kahhh kahhh #okbai.



Camne lah nak kurus camni (sambil lari2 carik penimbang)
takpe bulan pose nanti mesti boleh turun.
yakin boleh ! wana boleh ! pasti boleh !


Takpe Akram, aku akan pastikan kita pergi tempat ni.
Berani nak cakap taknak.
Berani nak buat aku amukan super saiya.
Muahahahahahaha !




Talapia Penyet ! Tunggu dakuuuuuuuuuuuuuuu !
credit SINI.




okbai.



                                                   
With Love : Syazwana Jamal :)


13 comments

July 11, 2012 at 12:20 PM

saya ngan encik Saiful xmo pikir pasal diet..agak2 teringin memang makan aje hehehe..dah tak kuasa nak mendietkan diri ni hahaha

July 11, 2012 at 1:26 PM

wah...nampak menyelerakan!

ca kalau kuar ngan incik sayang makin disumbatnye makanan sebab kurus sangat.hek3.. :p

July 11, 2012 at 2:12 PM

bestnya!! dik,xmo ajak akak ker??

July 11, 2012 at 4:01 PM

@saffiya_aleesya @ echa
hahaha. best kan makan.
nyum nyum. hihi.
tapi tu lah sebab nak raya kene diet gak sikit. kalau tak baju raya tak muat. keh keh.

July 11, 2012 at 4:01 PM

@Ca Cik Duyung
ish kurus sangat pon tak bagus.
hik hik :P

July 11, 2012 at 4:01 PM

@MizzTina
akak nak ikot ke?
malu ler i.
kekekeke :3

July 11, 2012 at 6:58 PM

ppergghhh mmg blh kenyang smggu mkn talapia ni

July 11, 2012 at 8:35 PM

montelnye ikan..
hehe

July 12, 2012 at 9:46 AM

@ayanuts
hahaha melampau eh seminggu.
hik hik

July 12, 2012 at 9:46 AM

@Ezy Chiaki
montel cam ezy.
kuang kuang kuang.

July 12, 2012 at 5:05 PM

sedapnya ikan goreng tu.... :)

July 12, 2012 at 8:02 PM

kalau iqa pun mmg kensel diet tgk sedap mcm tu. hohoho

July 13, 2012 at 7:44 PM

Wuishhh menariknya ikan talapia penyet tu, cuba tunjuk gambar ni dekat Akram. Kompom dia cair Wana. Hehehe

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal