Loading...

Friday, July 20, 2012

Dinner @ Bawal Power Uptown Damansara Utama



                                           
Set Bawal RM10.00


Semalam dinner kat Uptown Damansara Utama.
carik gerai Bawal Power.
yang pernah masuk jalan2 carik makan dulu tuh.
gerai arwah bob kuman and kawan dia.


Akram lah beria nak rasa nak rasa.
dah lama jugak dia cakap nak pergi makan kat sana.
tapi sebab jauh memang malas nak pergi.
tetiba semalam die terlebih rajin pulak nak drive.
so pergi lah kami.


Sebenarnya semalam aku just makan breakfast nasi goreng je. Tengah hari tak makan.
tapi tak tahu apesal malam tu macam tak lapar je.
mungkin perut aku dah kecik kot.
hahaha !


so kitorang amik set bawal besar 1 full set tambah set bawal kecik 1 taknak nasi dia nak ikan dia je.
yang bawal kecik tu ikan dia 3 ekor.
aku amik nasi suku ikan bawal besar suku yang lain Akram abeskan.
aku rasa biasa je takde lah power mana pon.
aku rasa aku goreng ikan bawal pon same je macam tuh.
kari dia pulak macam kari mamak takde santan.
lepas tuh sayur dia bagi ulam-ulam yang memang kitorang tak makan.


Akram memang tak makan sayur.
Aku pulak makan sayur mentah ni cuma dengan nasi kerabu je.
jadinya kitorang ni kira makan nasi dengan ikan goreng je pon.
Akram pon cakap ikan dia biasaje. tapi takpe lah kite cube kan.
dah cuba baru tahu.


makan camtu pon dah RM18.00
tak berbaloi lah. huhu.


Akram sekarang dah pandai merajuk.




tapi merajuk main2 je lah.
kalau betul2 aku pon tak koser nak layan. hahaha !
rasa nak hempuk ade lah.
cewah dalam blog berani lah nak tulis kan.
sebab Akram tak baca. wakakakakaka.
tapi merajuk pon typo.
sampai sekarang aku tak paham tdk la pastu gambar tangan tu ape. anyone ?



dan dah pandai nak pujuk orang sekarang.



gambar cactus dengan gambar bunga ros aku boleh terima lagi. yang gambar kepala anak ayam tu ape kejadahnya? habes comel lettew? jangan hadiahkan aku anak ayam betul2 dah la. tak pasal jadik penternak berjaya kang.








kelakar lah pulak alahai.
aku rasa mesti sebab aku selalu cakap dia tak pernah nak pujuk aku kalau aku merajuk.
i mean bukan tak pernah pujuk.
tapi dia pujuk dengan gaya dia yang dia rasa dia dah pujuk dah.
tapi aku rasa dia tak pujuk pon.


Akram cakap pernah ke selama ni kalau gaduh dia tak pujuk?
sampai satu tahap dia cakap asyik2 dia je yang nak kene mengalah.
kalau gaduh mesti dia je yang beria nak baik.
merungut ke bang? hahaha !


tapi pujuk bagi dia tu maknenya dia start mesej dulu. start call dulu.
itulah definisi pujuk bagi seorang lelaki bernama Akram.
kalau ikot imaginasi aku of course lah aku nak dia romantik2 ke kan.
sweet2 ke kan.
bagi bunge ke. bagi coklat ke.
tak pon mesej ayat jiwang2 ke. kah kah kah. kate perempuan kan. normal lah.
sebab tu kaum wanita suka tengok Vanilla Coklat. baru boleh feeling2.


nak harapkan berlaku di alam reality? jauhhhhhhhhhh.
nak harapkan Akram buat? memang tak lah kan.
tapi takpe aku pasti akan train dia. kahh kahh !


harus !



okbai.



                                     
With Love : Syazwana Jamal :)

9 comments

July 20, 2012 at 8:27 PM

ikan tu nmpk mcm fresh..sedap tak wana sbb prnh tgk gak kt jln2 cari mkn..apa2 pn slmt menymbut bln ramadhan ye wana :) and jgn lupa mkn ubat..nnti sakit pula lg

July 20, 2012 at 11:30 PM

gambar tgn tu mksudnya give up ke xpon xmau layan..so angkat tangan..haha..:p

hye wana..:)

salam ramadhan dr ira..

July 21, 2012 at 9:38 AM

romantik gila la awk dengan akram tu. jeles jeles jeles. hehe

July 21, 2012 at 12:55 PM

adoi nampak ikan pulak. hehe

July 21, 2012 at 4:13 PM

Salam Ramadhan dan selamat berpuasa dik... =)

July 22, 2012 at 4:34 PM

aololololo huh jeles sket hehe

July 22, 2012 at 11:39 PM

A'ah la sekali tengok rupa ikan tu macam biasa goreng dekat rumah je. Hehehe... Takpelah at least dah tahu kan, Wana?

Selamat berpuasa Wana dan Akram (eh, hehehe)

July 23, 2012 at 8:59 AM

ololo..comel aje ea.. ikan tu nmpk simple benor kan.

August 28, 2012 at 5:12 PM

hahahhaha.. comil! :P

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal