Loading...

Thursday, January 31, 2013

Untuk yang suka bertekak tu.




Aku screenshot dari Youtube.


Untuk sesiapa yang suka sangat bergaduh sesama sendiri mengketengahkan hujah masing2 di pesbuk macam takde adab.
Tak takut baca komen atas tu?


Dah-dah la sape2 yang suka sangat bertekak kat pesbuk tu.
Korang bergaduh sesama sendiri bukan dapat apa pon.
Dorang makin suka adalah.
Suka tengok kita berpecah-pecah.
Suka gelak kan kita bila kita tak kuat.


Aku lupa lah mana aku baca.
Tapi tak silap aku masa orang2 kristian kalah perang dulu dorang dah berjanji akan guna cara halus untuk pecah belahkan umat islam.
Correct me if im wrong.
So nampak tak cara halus dorang tu macam mana?
Dorang keluarkan isu sikit je umat islam dah melatah banyak.
Yang paling aku benci yang stok2 asyik nak bertekak je kat pesbuk.
Masing-masing nak ketengahkan hujah masing2.
Pastu bergaduh.
Padehal dorang tak sedar yang ada pihak lain tengah seronok gelakkan dorang.


Contoh macam isu mekdi ari tu.
Kemahin lagi marah sana marah sini.
Kemahin lagi keji sana keji sini.
Tup2 now macam dah takde ape pulak.
Senyap sunyi.


Masa Shila Amzah upload gambar makan mekdi kemahin semua keyboard warrior marah dia.
Habes segala hujah semua keluar.
Now aku tengok ramai je artis makan mekdi macam takde sape je kisah.
Adakah kerana Shila Amzah pakai tudung?
Atau adakah sebab Mekdi dah isytiharkan nak derma Rm1 untuk setiap pembelian Prosperity.


Aku tak boleh cakap banyak sebab nanti ada orang cakap aku poyo.
Berlagak baik.
Macam lah aku tak tau.
Aku tau. Aku pekak kan telinga je.
Hihihi.


Renung-renungkan :)



okbai.

        



With Love : Syazwana Jamal :)


6 comments

January 31, 2013 at 8:03 PM

samalah kita sis.. tambah2 org bertekak psl agama2 ni.. malas nak join or baca ke... nanti kita sendiri memalukan diri kita dan agama sendiri... hurmmmm

February 1, 2013 at 1:51 AM

Mereka2 yang stok suka bertekak kat pesbuk tu berani berhujah belakang tabir jer.. Depan2, macam siput.. Nak keluar dari cengkerang pun tak berani.. Malas nak layan orang2 macam ni.. Gasak dorang ler nak bertekak sampai tercabut anak tekak pun.. Poyo jer belaka.. Haha!

DONE! ^^,

February 1, 2013 at 9:08 AM

ramai yg sebok nk berdakwah kt laman maya, hakikatnya sendiri xbetul.. ramai yg jd ustaz ustazah padahal sepatah haram pun xtau apa.. ramai suke bertekak sedangkan yg melihat duk tepuk tgn..

February 1, 2013 at 5:11 PM

bg dorg politik tu lg penting #sigh

asyik gaduh-maki

tu je modal deme.


isu lagi penting tak mau amek tau.

menyampah ai...

February 2, 2013 at 1:37 AM

slalu gk tgk dorg duk gado..hanya mampu mlihat je sbb lame2 diam jugk dorg..ntah la, sja nk tunjuk hebat kot...huhuhuu

February 2, 2013 at 12:46 PM

tu la benda dah sensitif,dok bertekak mmg blh wat bahan gaduh le.

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal