Thursday, February 7, 2013

Ubat Kencing Tak Lawas






Nature's Best Weapon against Urinary Tract Infections


Okey pada yang tanya jus ni hanya untuk perempuan je ke?
Lelaki boleh minum tak?
Jawapannya boleh.
Takde masalah.
Yang lelaki kalau minum takde effect tetibe jadi pondan. Takde.
Okey gurau :P



Nak baca lagi boleh pergi SINI.


okbai.





With Love : Syazwana Jamal :)


3 comments

February 7, 2013 at 2:53 PM

kikiki ni mesti ade org laki tanya ni :p




p/s: dah penah try minom, giler masam -_-

February 7, 2013 at 5:12 PM

hahaha...tetibe jd pondan mlmpau la tu :D

*xprnh minum lg..hihi

February 7, 2013 at 8:09 PM

diorg tnye sbb tkot.. kang tetibe jd pondan susah.. haha

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal