Thursday, May 2, 2019

REVIEW : Project B Asia Part 6


Hai gaisss.

REVIEW : Project B Asia Part 1

Perkembangan terkini setelah 3 bulan consume Project B Hydrolized Biomarine Collagen Peptide 5,000mg + Fruit Booster dia.

Muka sebelum


Selepas tiga bulan




So far aku serasi minum collagen ni. Takde rasa nak pitam ke apa ke. Badan aku pon bertenaga. Kenapa aku cakap bertenaga? Sebab aku uruskan dua anak sorang2 memandangkan husband aku kerja kat oversea.





Aku memang akan amik waktu pagi sebab kadang2 aku tak sempat nak breakfast. So aku akan minum dengan yogurt drinks aku. Sejujurnya lepas minum ni aku rasa perut aku terisi sikit dan kalau aku tak amik breakfast pon akan ok. Rasa mixed berries tu sedapppppppppp. So memang tak rasa lah payau collagen tu :D







Walaupon project ni baru, tapi dorang ada team yang sangat bagus.

1. Ada ramai pakar yang sokong project ni
2. Harga yang affordable sudah pasti
3. Standard pembuatan yang tinggi. So product dah tentu berkualiti
4. Mesra Alam


Dan yang paling bagusnya dorang memang tak sorok lah case study dorang. Semua orang memang boleh access dan baca online.


Aku dah baca dah study dorang. Bahan2 yang dorang guna pon best2 ok. Ada Coq10, Bird Nest powder, sakura extract, cactus extract, alpha lipoic acid, Aloe Vera extract, Vitamin C 100mg, Royal Jelly Extract, Grape Seed Extract & Acerolla Cherry Extract.

Semua bahan2 tu sangat lah bagus untuk kulit kite. Contohnya Sakura Extract tu bagus untuk kecikkan pores, Aloe vera bagus untuk naikkan moisture level kulit, etc.

Haihhh tak sabar nak cantik. Hahahahah!

So aku akan update dari semasa ke semasa progress kulit aku ok.

Rasa dia?
Takde rasa smelly langsung! Memang best.

Nak amik collagen ni kene ikot umur tau.

Kalau umur 25-30 Satu scoop sudu makan daily dah cukup untuk 14 hari pertama. Kemudian boleh continue satu scoop jugak tapi berselang hari.

Kalau umur macam aku 30-50 Kene bancuh dua scoop sudu makan untuk 14 hari pertama, pastu continue satu scoop je hari2 untuk maintenance.

Kalau umur dah emak2 50 tahun ke atas boleh bancuh dua scoop setiap hari sampai dapat result yang diingini.

If korang nak beli kan korang boleh guna code "syazwana"

Yehuuuuuu jimat duit korang :P

If korang beli satu Biomarine Collagen peptide 5000mg korang akan dapat free satu Fruit Booster. Best ke best. hehehe.

Valid sampai 30th April 2019 je tau. Kalau lambat melepas tak dapat lah letops before raya. Ahaha!

Macam mana nak beli? Boleh klik link2 kat bawah ni ok.
Atau if korang nak baca lebih lanjut ke apa ke boleh je terus klik link bawah ni.







Maklumat lanjut selain link2 kat atas tu korang boleh jugak ushar Social Media project ni:

Facebook @projectb.asia
Instagram @projectb.asia
Twitter @projectb_asia
Pinterest @projectb_asia

No comments:

Post a Comment

What says U?