Friday, September 24, 2010

MITOS 1



Orang kurus tak payah berolahraga

Sape cakap orang kurus tak payah bersukan..
Kalaw korang nak taw sukan@olahraga neh bukan untuk orang gemok cm aku jek..
Gelak lah tuh aku gemok kan..tape tape..
tsskkk..

Senanya sukan neh tolong buat tubuh kita jadik lebey sihat and segar..
Berat badan ideal tuh bonus jek..
So kalaw kaw gemok kaw bersukan kaw boley turunkan sket berat dengan cara sihat..
So kalaw kaw kurus and kaw bersukan kaw akan sihat...
Lagipon mengikut kajian orang yang badan kurus giler digalakkan bersukan untuk meningkatkan berat badan..

So orang2 kurus sekalian..
Mai kita bersenam..
Jangan dok suruh aku jek bersenam..
Hehehehe


Adioss.....
With Love : Syazwana Jamal :)


4 comments

September 24, 2010 at 12:32 PM

Aku tak perlu...

September 24, 2010 at 1:13 PM

eh kenape plak pert?
ko dh terlebey sihat ek?
hoho

September 24, 2010 at 6:44 PM

hoho ak lah si kurus yg tak pelu bersenam tu.. X)

September 24, 2010 at 7:29 PM

si bajet!
ngahahahaha..
orang kurus pon kene senam okeh!
hoho

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi datang dan baca.
Kalau ada yang tak puas hati boleh komen tapi sila luahkan dengan nada comel okeh kalau tak tuan blog sentap.
keh keh keh.

❤ Jangan lupa datang lagi ❤

 
copyright of tomatowithcheese.blogspot.com since 2010.Design by Syazwana Jamal